IT SERVICE/ QA COORDINATOR - Manager

IT SERVICE/ QA COORDINATOR - 1492

Manager

Informace o
kandidátovi

Bydliště

Brno

Vzdělání

Stupeň: Magisterský
Specializace: Ekonomika a management
Datum ukončení: 2014

Délka praxe

5 - 10 roků

Aktuální / Poslední pozice

IT SERVICE MANAGER
01.04.2019 - 31.10.2019

Jazyková vybavenost

Angličtina - B2
Dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat včetně odborně zaměřených diskusí ve svém oboru. Umí napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat a vysvětlit své názorové stanovisko.
Němčina - A2
Rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb.

Mateřský jazyk

Čeština

Klíčová slova

Analýza, Data, ERP, IT, Procesy, Projekty, QA, Testy, Zákaznický servis

Technologie

ITIL, JIRA, Scrum, SQL

Další informace

- Analýza firemních procesů, řízení nákladů projektu a SLA.

- Manuální testování systému.
- Optimalizace a stabilizace interních procesů.
- Definování rolí, činností a vztahů s dalšími odděleními.
- Správa zákaznického samoobslužného portálu (JIRA Service Desk).
- Zpracování dat o podpoře a reporting (JIRA, SQL, AWS Connect).
- Kontaktní osoba pro výpadky systému, práce v agilním prostředí.

Požadavky kandidáta

Očekávaný plat od

45 000,00 CZK / měs.

Preferovaná lokalita

Brno a okolí, Zahraničí

Preferované odvětví

IT, Zákaznický servis

Preferované pozice

BUSINESS PROCESS ANALYST, DATA SOLUTIONS ANALYST, IT SERVICE MANAGER, QA COORDINATOR, QA ENGINEER

Dostupnost spolupráce

Ihned

Forma spolupráce

HPP (hlavní pracovní poměr)

Další informace

- Otevřen nabídkám z prostředí IT/ Telko, na pozice v oblasti analýzy, konzultace, testování nebo v projektovém managementu.