CUSTOMER SERVICE MANAGER - Manager

CUSTOMER SERVICE MANAGER - 2168

Manager

Informace o
kandidátovi

Bydliště

Vyškov

Vzdělání

Stupeň: Magisterský
Specializace: Filologie
Datum ukončení: 2006

Délka praxe

5 - 10 roků

Aktuální / Poslední pozice

EXPORT CUSTOMER SERVICE MANAGER
01.03.2013 -

Jazyková vybavenost

Angličtina - C1
Rozumí širokému rejstříku náročných a dlouhých textů a rozpozná implicitní významy textů. Umí se plynule a pohotově vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů. Umí vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané, podrobné texty na složitá témata.
Ruština - C1
Rozumí širokému rejstříku náročných a dlouhých textů a rozpozná implicitní významy textů. Umí se plynule a pohotově vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů. Umí vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané, podrobné texty na složitá témata.

Mateřský jazyk

Čeština

Klíčová slova

Administrativa, B2B, CLO, Doprava, Expedice, Export, Logistika, Materiál, Obchod, Plánování, Support, Výroba, Zákaznický servis

Technologie

SAP

Další informace

- Komunikace a zákaznická podpora se zákazníky.
- Zodpovědnost za pobočky v Rusku, Litvě, Ukrajině a na Slovensku.
- Plánování, vedení výrobního procesu a následná expedice.
- Čtení výkresové dokumentace, práce v systému SAP.
- Řízení objednávek, spolupráce s celním úřadem a Českou obchodní komorou.

Požadavky kandidáta

Očekávaný plat od

40 000,00 CZK / měs.

Preferovaná lokalita

Brno a okolí, okres Prostějov, okres Vyškov

Preferované odvětví

Logistika, Obchod, Zákaznický servis

Preferované pozice

CUSTOMER SERVICE MANAGER, EXPORT MANAGER, PURCHASING MANAGER, SUPPLY CHAIN MANAGER

Dostupnost spolupráce

Ihned

Forma spolupráce

HPP (hlavní pracovní poměr)

Další informace

- Otevřena zajímavým nabídkám s možností využití cizích jazyků na pozicích v obchodu, logistice a zákaznickém servise.