TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST - Specialist

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST - 2503

Specialist

Informace o
kandidátovi

Bydliště

Praha

Vzdělání

Stupeň: Magisterský
Specializace: Telekomunikace
Datum ukončení: 2006

Délka praxe

10 - 20 roků

Aktuální / Poslední pozice

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST
01.11.2006 -

Jazyková vybavenost

Angličtina - B2
Dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat včetně odborně zaměřených diskusí ve svém oboru. Umí napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat a vysvětlit své názorové stanovisko.

Mateřský jazyk

Slovenština

Klíčová slova

Analýza, HW, Implementace, IT, Server, Support, SW, Telekomunikace, Testy

Technologie

Bash, Cisco, DevOps, HTML, LAN/ WAN, Linux, MS Azure, Oracle, TCP/IP, VMware

Další informace

- Responsibility for customer's queries, isolating problems, troubleshooting issues, and implementing solutions.
- Providing technical support for clients experiencing hardware, software, and networking issues.
- Working either on-site or via remote systems to assist with software installations, configuration and support.
- LAN/WAN, Windows server and UNIX/Linux administration.

Knowledge:
- HTML, VMware ESX - advanced
- UNIX/Linux, Microsoft Windows, Bash Scripting, Azure DevOps Server - basic

Požadavky kandidáta

Očekávaný plat od

70 000,00 CZK / měs.

Preferovaná lokalita

Praha a okolí

Preferované odvětví

IT, Telekomunikace

Preferované pozice

IT SPECIALIST, IT SUPPORT SPECIALIST, SYSTEM ENGINEER

Dostupnost spolupráce

Domluvou

Forma spolupráce

HPP (hlavní pracovní poměr)

Další informace

- Otevřen zajímavým nabídkám z oblasti správy a podpory v IT/ Telco.